پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزبه مناسبت روز جهانی عصای سفید

کرج (پانا)- عباس کشاورز رئیس اداره  آموزش و پرورش البرز،در پیامی روز جهانی نابینایان را تبریک گفت:

کد مطلب: ۱۲۲۲۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی  البرزبه مناسبت روز جهانی عصای سفید

متن پیام بدین شرح است:

پانزدهم اکتبر "روز جهانی عصای سفید" بهانه ای ارزشمند می باشد برای توجه بیشتر به این قشر از جامعه، آنان که همانند دیگر افراد حق استفاده از تمامی امکانات را دارند و اگرچه از نعمت بینایی بی بهره هستند اما می توانند همپای دیگر افراد به فعالیت بپردازند و از حقوق حقه خویش استفاده کنند و در پرتو توجه و امکانات کافی، قابلیت ها و توانمندی های خویش را شکوفا سازند و به جایگاه شایسته ای در جامعه دست یابند.

بی شک همه ما باید با همکاری و تلاش تمام مسئولین در راستای توانمندسازی نابینایان در سایه بهره‌مندی از فرصت‌های برابر در جامعه قدم برداریم که این مهم می تواند سبب ارتقای اعتماد به نفس و افزایش امید به زندگی در میان این قشر پاکدل از جامعه شود و بستر رشد و پیشرفت آنان را فراهم آورد.

اینجانب به نوبه خود "روز جهانی عصای سفید" را گرامی می دارم و بر خود لازم می دانم این روز را به تمامی عزیزان روشن ضمیر، به خصوص همکاران و دانش آموزانی که در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی مشغول فعالیت هستند، تبریک عرض نمایم و امیدوارم شاهد پیشرفت همه شما مهربانان در جامعه ای با فرصت های برابر باشم. از خداوند بزرگ برای همه این بزرگواران سلامتی، نشاط، بهروزی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار