بسیج دانش‌آموزی یک‌ نهاد انسان‌ساز و الگوی مناسبی برای جوانان امروزی است

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در آیین معارفه و تکریم فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده بیان کرد بسیج دانش آموزی در کنار آموزش و پرورش با تهیه برنامه مدون،می‌تواند الگوی مناسبی برای تربیت جوانان نسل حاضر و آینده باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش‌آموزی یک‌ نهاد انسان‌ساز و الگوی مناسبی برای جوانان امروزی است

رمضان پروانه بیان کرد: بسیج دانش آموزی در کنار آموزش و پرورش با تهیه برنامه مدون،می تواند الگوی مناسبی برای تربیت جوانان نسل حاضر و آینده باشد،چرا که یک نهاد انقلابی و انسان ساز است.

وی توطئه های امروزه دشمنان نظام را در زمینه فرهنگی برشمرد و افزود: تربیت نسل انقلابی،حفظ و نشر دستاوردهای انقلاب، ترویج فرهنگ و گفتمان ایثار و شهادت،بالا بردن روحیه تعاون و ترویج تفکر بسیجی از راه های مبارزه با توطئه های دشمنان در زمینه های فرهنگی هستند و این ها با کار و تلاش و برنامه ریزی های دقیق بسیج دانش آموزی میسر است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان، توجه به یاد شهدا را نشان دهنده میزان فاصله یک فرد با گفتمان شهدا دانست و گفت: مصداق عینی روحیه تعاون را در ایام کرونا مشاهده کردیم که با حضور بسیجیان جوان و انقلابی،با مدیریتی جهادی و آمادگی کامل،در بستر جامعه کارهای شایسته ای انجام شد.

رمضان پروانه در ادامه ضمن تشریح اقدامات و توفیقات برجسته بسیج دانش آموزی شهرستان بیان کرد: امروزه در کشور و در بین جوانان موضوع ولایت پذیری و تفکر بسیجی باید رونق پیدا کند، چرا که پیشرفت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فناوری و ... وقتی اتفاق می افتد که همه ما تفکر انقلابی و بسیجی داشته باشیم.

پروانه در این جلسه نقش بسیج دانش آموزی را در تربیت یاران ولایی حائز اهمیت دانست و افزود: ما در دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال تحول هستیم، تحولی که برگرفته از سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باشد تا نیروهایی مخلص، ولایی و تمام ساحتی وارد اجتماع شوند و این تحولات اتفاق نمی افتد مگر با یک تیم همراه و جهادی.

وی در پایان ضمن عرض خداقوت و تشکر از زحمات چند ساله لطفی فرمانده اسبق بسیج دانش آموزی و تبریک انتصاب سید حسن میریان به عنوان فرمانده جدید این نهاد عنوان کرد: امیدواریم با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان بتوانیم همچون سنوات قبل این تحولات را اجرایی کنیم،چرا که تربیت باید در جامعه موضوع اصلی باشد و با نسخه های جدید،در همه موضوعات موفقیت های چشم‌گیری بدست آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار