مومنی: فردا تکلیف زمین تمرین استقلال مشخص می‌شود

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید فردا (پنج‌شنبه) تکلیف زمین آبی‌پوشان پایتخت مشخص خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مومنی: فردا تکلیف زمین تمرین استقلال مشخص می‌شود

به گزارش ایسنا، محمدمومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مشکل زمین تمرین آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: مشکل زمین تمرین تیم استقلال تا فردا حل می‌شود. اینکه دقیقا چه اتفاقاتی برای مجموعه ورزشی صنایع دفاع رخ داده است، من در جریان جزئیتاش نیستم. تا روز آینده قرار است مذاکراتمان با یک مجموعه ورزشی دیگر که دسترسی خوبی هم برای تیم دارد، نهایی شود تا این مشکل هم برطرف شود. ما صحبت‌های لازم را انجام دادیم و منتظر پاسخ مدیران آن مجموعه هستیم.

مومنی افزود: ما باید برای باشگاه خیلی کار کنیم تا همه هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد. باید همه چیز در استقلال سرجای خودش قرار بگیرد. آقای آجرلو راه سختی در پیش دارند تا استقلال به نقطه آرامش برسد. یک روزه نمی‌شود راه چندین سال را طی کرد. مشکلات استقلال خیلی زیاد است و به این سادگی قابل حل نیست. نگاه ما این است که به استقلال یک نگاه حرفه‌ای داشته باشیم. کادر مدیریت از ساعت ۶ صبح تا ۸ شب کار می‌کند تا بتواند به امور رسیدگی کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من نمی‌گوییم مدیران قبلی کار نکردند اما اگر این کار جهادی را انجام می‌دادند، امروز باشگاه استقلال نیازمند این همه پیگیری نبود. ما در خصوص کوچک‌ترین مسائل هم باید پیگیری‌های لازم را انجام دهیم تا کادرهای بعدی بتوانند مدیریت ورزشی انجام دهند. ما الان هم حاشیه‌ها را داریم مدیریت می‌کنیم و از هواداران می‌خواهم صبر کنند تا انتظارات برآورده شود.

او در پاسخ به این سوال که شاکله تیم و در پاسخ به این سوال که بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی چه زمانی جذب خواهند شد؟ تاکید کرد: این مساله مربوط به کادر فنی و آقای مجیدی است و ما هم نیازهای کادر فنی را برآورده می‌کنیم. ما سابقه بازیکن را قطعا بررسی می‌کنیم اما در تایید یا رد بازیکنان نظری نمی‌دهیم. احتمالا تا هفته آینده تکلیف بازیکنان مد نظر سرمربی مشخص خواهد شد و امیدوارم تا هفته آینده تیم بسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار