معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش منطقه ۴ گفت:

مربیان پرورشی قطب اصلی آموزش دانش‌آموزان در مدارس هستند

تهران (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ در جلسه توانمندسازی مربیان پروروشی جدید؛ مربیان پرورشی را قطب اصلی آموزش دانش‌آموزان در مدارس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی قطب اصلی آموزش دانش‌آموزان در مدارس هستند

جلسه توجیهی و هم اندیشی مربیان پرورشی جدید آموزش و پرورش منطقه ۴ با رویکرد توانمندسازی و آشنایی در حوزه پرورشی با حضور مسئولانی از اداره آموزش و پرورش این منطقه و ٢۴ نفر از معاونان و مربیان پرورشی جدید مدارس، در سالن اندیشکده تحول برگزار شد.

در جلسه مزبور که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه بود، ابتدا علی گلشن؛ معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ با اشاره به اینکه مربیان و معاونان پرورشی قطب اصلی و مهم درمدارس هستند و باید با دانش آموزان همراه باشند؛ توضیحاتی پیرامون کلیات جلسه و ضرورت اهتمام مربیان و معاونان پرورشی نسبت به اجرای مصوبات آن بیان کرد.

همچنین آزیتا فکور؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه، در سخنانی به اجرای بسته تحولی هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی پرداخت که مشتمل بر مهارت های تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، خبرنگاران دانش‌آموزی پانا و مجلس دانش‌آموزی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و تقویت نقش‌پذیری اجتماعی و ارتقای جامعه‌پذیری دانش آموزان است.

سپس فکور، سرفصل های سند تحول تشکیلات پیشتازان در سازمان دانش آموزی را تشریح کرد و خواستار اجرای دقیق فعالیتهای سازمان بر اساس این سند از سوی مربیان پیشتاز شد.

در ادامه، فاطمه باقریان؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم به واکسیناسیون همکاران و دانش آموزان اشاره کرد و نکات ایمنی و رعایت بهداشت در مدارس را برای همکاران جدید مدارس تشریح کرد.

محبوبه سادات نقوی؛ کارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه نیز، نکاتی را پیرامون حوزه فعالیت خود و ضرورت و الزامات سوق دادن دانش آموزان به فعالیت ها و مسابقات فرهنگی هنری بیان کرد.
در پایان جلسه، هریک از حاضران به بیان سوالات و دیدگاه های خود پیرامون مباحث مطرح شده پرداختند و لینکهای آموزشی در شبکه شاد جهت توانمندسازی مربیان پرورشی جدید مدارس معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار