به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد:

دیدار اعضای انجمن مهارت‌های زندگی آموزش و پرورش با فرمانده انتظامی چابهار

چابهار (پانا)- اعضای انجمن مهارت‌های زندگی و اجتماعی کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی شهرستان چابهار دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای انجمن مهارت‌های زندگی آموزش و پرورش با فرمانده انتظامی چابهار

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: رشادت ها و دلاوری نیروهای نظامی برهیچ کس پوشیده نیست و باید اهمیت نقش آفرینی این نیروها به خوبی برای دانش آموزان تبیین شود.

احمدعلی سرحدی افزود: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش های نیروهای نظامی و امنیتی است و هیچ دشمنی نمی‌تواند به کشور ما نگاه خصمانه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال تحصیلی، برنامه های کاربردی و عملیاتی در زمینه نشاط اجتماعی، همیاران پلیس، کارگاه‌های آموزشی در مورد نقش پلیس فتا در امنیت و پیشگیری اجتماعی برگزار خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی چابهار نیز در این نشست گفت: پلیس جامعه محور می تواند در بحث فرهنگ سازی در کنار مردم نقش ایفا کند و امنیت را در جامعه تبدیل به فرهنگ کند.

سرهنگ ابراهیم کوچکزایی از آموزش وپرورش بعنوان نقطه اتصال این فرهنگ با جامعه نام برد و افزود: موفقیت های فرهنگی در جامعه زمانی محقق خواهد شد که در آموزش دانش آموزان بعد فرهنگی و توسعه ای را بخوبی تعریف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی با همکاری آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید برنامه هایی را اجرا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار