تزریق بیش از ۵۵ هزار دُز واکسن در زبرخان

نیشابور(پانا)- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان گفت۷۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال و ۷۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان زبرخان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تزریق بیش از ۵۵ هزار دُز واکسن در زبرخان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: هم اکنون واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۲ سال در مرکز تجمیعی شهرستان و سایر مراکز خدمات جامع سلامت پایگاه ها و خانه های بهداشت شهرستان با روند مطلوب در حال انجام است و تاکنون ۵۵ هزار نفر در این شهرستان واکسن خود را دریافت کرده اند.

حامد سلیمانی با اشاره به احتمال وقوع پیک ششم کرونا گفت: افزایش افراد واکسینه شده برابر است با کاهش چشمگیر مرگ و میر و بستری در پیک بعدی. واکسیناسیون همگانی و حداکثری می تواند در کنترل پاندمی و بازگشت به روال عادی زندگی به ما کمک کند و اگر می خواهیم شاهد وقوع پیک بعدی کرونا در شهرستان و کشور نباشیم، بایستی حتی یک ساعت دریافت واکسن را به تاخیر نینداخته و هر چه سریعتر اقدام به تزریق واکسن کنیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در پایان از همشهریان زبرخان خواست با مراجعه به موقع به پایگاه های تزریق واکسیناسیون کرونا در سطح شهرستان، نسبت به واکسیناسیون خود و خانواده اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار