اولویت کمیته امداد کمک به مناطق زلزله‌زده اندیکا است

اهواز (پانا) - قائم مقام کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله‌زده اندیکا و مردم این منطقه در اولویت است، گفت کمیته امداد تا بهبودی شرایط اندیکا همراه و یاور زلزله‌زدگان نیازمند و مددجویان است و کمیته امداد تا بهبودی شرایط زلزله‌زدگان اندیکا و خروج از بحران پای کار خواهد ماند و خدمات‌رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۲۲۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت کمیته امداد کمک به مناطق زلزله‌زده اندیکا است

ناجی عبیاوی بیان کرد: از نخستین ساعات وقوع زلزله در چند روز گذشته در شهرستان اندیکا در خوزستان تیم‌های امدادی و مدیران و نیرو‌های جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) به منطقه اعزام و اقدامات حمایتی از آسیب‌دیدگان آغاز شد.
وی افزود: در مناطق زلزله زده اندیکا خانوارهایی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که خدمات‌ رسانی به این خانواده‌ها آغاز شده است و در حوزه‌های مختلف معیشت، تهیه بسته‌های غذایی و نوشت افزار دانش آموزان اعتبار اختصاص داده شده است.
عبیاوی ادامه داد: کار امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان از لحظات ابتدایی وقوع زلزله در منطقه توسط تیم‌های مختلف نهادهای امدادرسان و سپاه بسیج آغاز شده است که با اولویت‌بندی مناطق و توجه ویژه به آغاز فصل سرما، در منطقه کار امداد‌رسانی سرعت گرفته است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خوزستان در بررسی وضعیت زلزله‌زدگان مددجو در اندیکا با اشاره به زلزله و تخریب در روستاهای اظهار کرد: پس از وقوع زمین‌لرزه خدمات گوناگون امدادی، معیشتی و غذایی به زلزله‌زدگان ارائه شد و این خدمات همچنان ادامه دارد.
وی افزود: بعد از حادثه زلزله در اندیکا در راستای وظایف ذاتی و رسالت کمیته امداد امام خمینی، برای ارزیابی و امداد رسانی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در منطقه حاضر شدیم و در حوزه تعمیرات، و تهیه وسایل گرمایشی و سایر ملزومات در کنار مردم خواهیم بود.
عبیاوی در ادامه یادآور شد: اعتبار ویژه‌ای برای کمیته امداد امام خمینی شهرستان اندیکا در حوزه تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده و همچنین دانش آموزانی که در تحصیل می‌کنند در نظر گرفته شده است که در حال آماده سازی جهت توزیع است.
مصطفی فروتن مدیر دبیرخانه تشکل‌های جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این بازدید گفت: در زلزله اخیر شهرستان اندیکا بخش چلو 1450 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی خوزستان آسیب دیدند
فروتن گفت:کمیته امداد نسبت به پوشش موضوعات آسیب‌دیده حوزه مددجویی و افراد آسیب‌دیده کم‌برخوردار اقدامات ویژه انجام خواهد داد و در حوزه‌های مسکن‌، معیشت، و تجهیزات گرمایشی با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما خدمات رسانی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار