تجلیل از قرآن آموزان و خادمین قرآنی در ایلام

ایلام( پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد ترویج و تبلیغ سبک زندگی قرآنی و سرلوحه قراردادن آن بین نوجوانان، بسیار حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از قرآن آموزان و خادمین قرآنی در ایلام

صبح امروز در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهید باهنر ایلام مراسم تجلیل از قرآن آموزان برتر با حضور مسئولین استان از جمله معاونین پرورشی اداره آموزش وپرورش استان و شهرستان، مدیر سازمان دانش آموزی استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، اعضای شورای شهر ایلام و با حضور فعالین قرآنی به میزبانی مراکز دارالقرآن های شهرستان(امام خمینی و نور )برگزار شد.

در این محفل نورانی، محسن کلانتری، معاونت پرورشی استان با اشاره به اینکه این نخستین جلسه حضوری قرآنی پس از شیوع ویروس کرونا است، عنوان کرد: زندگی قرآنی و برمبنای آموزه های قرآن زندگی کردن و نیز سرلوحه قراردادن این تعالیم آسمانی بویژه در بین نوجوانان عزیز بسیار مهم و مورد توجه است.

وی افزود: بسیار خوشحالم که در این محفل نورانی مراتب تقدیر و تشکر خود را از مشتاق قادری و یاسر رجبی (مدیران دارالقرآن های امام خمینی و نور)، تمامی اساتید و فعالین قرآنی و بخصوص از قرآن آموزان گرامی که بصورت مجازی بر تعلیم یا آموزش کلام نور، ممارست کرده و در این میان عزیزانی موفق به کسب رتبه های استانی و کشوری شده اند، اعلام کنم و امید که در پیشگاه خداوند سبحان از اجر عظیم معنوی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با همکاری سازمان دانش آموزی استان و نیز کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر ایلام برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از عزیزان فعال و برتر قرآنی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار