چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی آغاز شد

ارومیه(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اعلام آغاز چهلمین جشنوراه فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استان گفت این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی آغاز شد

مهین منافی روز سه شنبه در آیین افتتاحیه این جشنواره که در دبستان نیلوفر مدیریت ناحیه یک ارومیه برگزار شد افزود: شکوفایی استعدادهای شناسایی شده یک ضرورت است تا به این وسیله استعدادهای آنان شکوفا و نسبت به غنی سازی اوقات فراغتشان اهتمام شود.

وی بیان کرد: تربیت انسان عظیم ترین مسوولیتی است که برعهده نظام آموزشی کشور نهاده شده است و در این مسیر معلمان پیش قراولان خستگی ناپذیر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه نمایش و شکوفایی فعالیتهای هنری زیبای دانش آموزان انسان را به آرامش می رساند گفت: این موضوع اگر با فرهنگ ایرانی و اسلامی عجین شود در تربیت دارای اهمیت خاصی است و انسان را در نهایت به تقویت ایمان رهنمون می کند.

وی اضافه کرد: خداوند انسان را اشرف مخلوقات خلق کرده است و تربیت این موجود را به انسانهایی که معلم هستند و شغل انبیایی دارند محول کرده است.

منافی بیان کرد: ایجاد مدارس صالح و پرورش دانش آموزانی مومن، متعهد، اخلاق مدار، مسوول و پر تلاش اولویت فعالیتهای اموزشی و پرورشی در سند تحول است.

وی با بیان اینکه این استان دارای تنوع فرهنگی و دینی و مذهبی است گفت: انسانهای این سرزمین سالهاست در کنار یکدیگر در نهایت احترام و اتحاد در حال زندگی هستند که این موضوع از تعالیم آموزشی و ارزشمند دین مبین اسلام سرچشمه گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار