معاون شهرسازی ومعماری شهرداری اصفهان:

سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان لاله اصفهان افتتاح شد

اصفهان(پانا) _ معاون شهرسازی ومعماری شهرداری اصفهان گفت بازی در روند رشد کودک از مهمترین عوامل روانشناختی و فیزیکی کودکان است،بازی،فرصت ایده آلی را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا با فرزندان خود تعامل داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان لاله اصفهان افتتاح شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: چه بسا اگر بازی با آموزش و خلاقیت توام شود قطعا در رشد اجتماعی کودکان تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: تغییر نگرش درباره طراحی بازی کودک در جهت کسب مهارت ورزی کودکان و نوجوانان از مهمترین حوزه های فعالیت در اداره شهر دوستدار کودک است.

مهدویان بیان کرد: به همین منظور امروز شاهد افتتاح سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان لاله با اعتبار ۴ میلیارد ریال با همکاری منطقه ١٠ به عنوان منطقه پایلوت شهر دوستدار کودک هستیم.

رییس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان اظهار کرد: جلسات متعددی پیرامون طراحی بازی ها با متخصصین این حوزه، در این پروژه برگزار شد که نهایتا ١٠ بازی در مساحتی نزدیک به ۴٠٠ متر مربع با هدف افزایش روحیه کار گروهی و خلاقیت در کودکان طراحی و در خدمت شهروندان عزیز قرار گرفت.

مدیر منطقه ١٠ شهرداری اصفهان نیز در آئین افتتاح سایت بازی به توجه بیشتر به مناطق کم برخوردار و اعلام آمادگی در جهت افزایش سطح ارتقاء بازی ها در منطقه، به هم افزایی بیشتر و همکاری های موثرتر با اداره شهر دوستدار کودک و معاونت شهرسازی و معماری اشاره کرد.

خبرنگار: رهافتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار