برگزاری جلسه ستاد شاهد در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک (پانا)- نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با هدف برنامه‌ریزی و پیگیری امور فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر جهت شروع سال تحصیلی جدید، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مدیران مدارس شاهد در دفتر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد شاهد در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

در این جلسه مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در رابطه با وضعیت مدارس شاهد سخن گفت و وضعیت مدرسه شاهد شهید آوینی که پرجمعیت‌ترین مدرسه شاهد در سطح کشور است و حدود ۶۰۰ دانش‌آموز در این مدرسه درحال تحصیل هستند را بسیار خوب دانست و افزود: با انجام بررسی‌های لازم، امکان انتصاب معاون پرورشی دوم برای این مدرسه صورت گیرد.

او عنوان کرد تا با هدف پیشگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان طرح شاهد، بر اساس شیوه‌نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با استفاده از ظرفیت روزهای پنج‌شنبه کلاس‌‌های فوق‌برنامه برای دانش‌آموزان برگزار شود.

در ادامه نشست محمد علی محمدی رئیس بنیاد شهید بهارستان با هدف ایجاد رضایت میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان کرد: با توجه به تراکم بالای دانش‌آموزی، کمبود فضای آموزشی و عدم وجود مدرسه شاهد دخترانه در سطح شهرستان بهارستان، درخواست بررسی و امکان‌سنجی تاسیس یک مدرسه شاهد دخترانه را صورت خواهد گرفت.

او تصریح کرد: با توجه به این که در دوران کرونا، برخی از عزیزان در حوزه سلامت و بهداشت و در صحنه مقابله با ویروس کرونا، جان خود را از دست دادند و به مقام شهادت نائل شدند، مقرر شد تا در مدارس خاص اعم از مدارس نمونه‌دولتی، مدارس شاهد و همچنین در مدارس عادی با حفظ شان و شخصیت شهید، به خانواده شهدا خدمات‌رسانی ویژه صورت گیرد و حتی‌المقدور با خانواده شهدا به خصوص شهیدان مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم همکاری صورت گیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار