دلخانی: از حالا فقط به طلای المپیک فکر می‌کنم

تهران (پانا) - قهرمان ایرانی وزن 63 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از انگیزه بالای خود برای کسب مدال طلا المپیک 2024 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دلخانی: از حالا فقط به طلای المپیک فکر می‌کنم

میثم دلخانی دارنده مدال طلای وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در اردوهای تیم‌ملی برای کسب مدال طلا برنامه‌ریزی کرده بودم و حتی شادی بعد از کسب مدال را هم در ذهنم طراحی کرده بودم. از اینکه به هدفم رسیدم و کشتی‌فرنگی کشورمان را صاحب مدال طلا کردم و سهمی در کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم کشورمان داشتم بسیار خوشحال هستم.

وی تصریح کرد: اکنون تنها به مدال طلای المپیک می‌اندیشم. باید بلافاصله پس از بازگشت به ایران تمرینات خود را از سر گرفته و خود را برای رقابت‌های مهمی که در پیش داریم آماده کنم. سقف آرزوهای من همین یک مدال نیست و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانم مدال‌های بیشتر و مهم‌تری از رقابت‌های جهانی و المپیک به دست بیاورم. برای حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ پاریس و اینکه در چه وزنی به میدان خواهم رفت، همه چیز بستگی به تصمیم کادرفنی دارد.


دارنده مدال طلای جهان در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش های بی دریغ کادر فنی، حمایت‌های فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر، همچنین از دکتر موسایی رئیس هیات کشتی استان فارس که زحمات زیادی کشید تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد از مردم کشورمان که با دعای خیر و تشویق‌های خود به ما انرژی دادند تشکر می‌کنم. حضور پرشور مردم در سالن برگزاری مسابقات در نروژ هم بسیار روحیه‌بخش بود و باید از تمام عزیزانی که برای تشویق به سالن آمده بودند، تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار