آغاز مراسم بازگشایی رسمی دانشگاه‌ها با حضور رئیس‌جمهور

تهران (پانا) - مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مراسم بازگشایی رسمی دانشگاه‌ها با حضور رئیس‌جمهور

محمدعلی زلفی‌گل و بهرام عین‌اللهی وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و رؤسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، جمعی از اساتید، رتبه‌های برتر آزمون سراسری، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور و جمعی از مسولان و رؤسای دانشگاه‌های کشور و نمایندگان مجلس از جمله حاضران در این مراسم هستند.

قرار است سیدمحمد مقیمی سرپرست دانشگاه‌ تهران، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، یک استاد به نمایندگی از استادان دانشگاه‌ها و یک دانشجو نیز به نمایندگی از دانشجویان کشور و یکی از کارمندان دانشگاه تهران در حضور رئیس‌جمهور سخنرانی کنند.

در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و آموزش پزشکی، از حدود ۲۶ نفر از کنکوری‌های برتر در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و همچنین برترین‌های شاهد و ایثارگر با حضور رئیس‌جمهور تقدیر می‌شود.

در پایان این مراسم سیدابراهیم رئیسی سخنرانی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار