در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان و معلمان آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران، از کسب 15 رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز توسط دانش‌آموزان و معلمان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان و معلمان آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عبدالرضا دژن در این رابطه اظهار کرد: در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر و دختر با نیازهای ویژه کشور که به میزبانی استان خراسان رضوی و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به آن و همچنین تربیت قرآنی و رعایت سبک زندگی اسلامی به صورت مجازی برگزار شد، چهارده دانش‌آموز با نیازهای ویژه و یک فرهنگی، مقام های برتر کشوری را کسب کردند.

رییس اداره استثنایی شهرستان‌های استان تهران، افزود: شانزدهمین دوره مسابقات کشوری نماز، قرآن و عترت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با شرکت ۴۴۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در شهریور ماه امسال به صورت مجازی درمشهد مقدس برگزار شد.

وی، ضمن تبریک به دانش‌آموزان افتخارآفرین و خانواده‌های این عزیزان و همچنین تقدیر از تمامی مدیران، مربیان، رابطین پرورشی، کارگروه مشکات و عوامل اجرایی که در زمینه برگزاری مسابقات مراحل آموزشگاهی، استانی و کشوری در تقویت و آمادگی دانش‌آموزان جهت حضور در مسابقات اهتمام جدی را معمول داشته‌اند، بیان کرد: در اولین فرصت از دانش‌آموزان حائز رتبه برتر کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

دژن تصریح کرد: همزمان با این مسابقات، چهارمین دوره مسابقات فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز برگزار شد که خدیجه گل علیزاده آموزگار مدرسه استثنایی امام خمینی (ره) استان در رشته قرآئت و تحقیق به مقام اول کشوری دست پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار