یوسفی: لحظه‌ای به مدالی جز طلا فکر نکردم؛ فقط طلا من را آرام می‌کرد

حس خوبی دارم که باعث شدم مادرم خوشحال‌ترین زن روی زمین باشد

تهران (پانا) - فرنگی‌کار طلایی تیم ملی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در جهان از بیشتر شدن انگیزه‌اش برای گرفتن مدال در دیگر میادین حرف زد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
یوسفی: لحظه‌ای به مدالی جز طلا فکر نکردم؛ فقط طلا من را آرام می‌کرد

علی اکبر یوسفی دارنده مدال طلای سنگین وزن رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: زحمات زیادی کشیده بودم و با انگیزه و آمادگی بالایی به روی تشک می‌رفتم و مصمم بودم که مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاورم؛ به همین دلیل با چشمانی باز به مصاف رقبا می‌رفتم و سعی می‌کردم بدون اشتباه کشتی بگیرم و اجازه هر گونه مانوری را از حریفان می‌گرفتم. از طرفی با توجه به تمرینات خوبی که در اردوهای تیم‌ملی و زیر نظر کادرفنی داشتم، از نظر آمادگی جسمانی، روحی، روانی و تنفسی در سطح ایده‌آلی قرار داشتم و توانستم مقابل حریفان نمایش خوبی داشته باشم و به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کنم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: همه حریفان خوب بودند و با آمادگی خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند و طبیعتا همه مدعیان هم به دنبال کسب مدال طلا و بهترین نتیجه هستند، اما من آماده‌تر و پرنفس‌تر از همه حریفان بودم و لحظه‌ای به مدالی غیر از مدال طلا فکر نمی‌کردم. از روزی که برای اعزام به این مسابقات انتخاب شدم، تا اولین مبارزه‌ام در این رقابت‌ها و در نهایت در حین مبارزه در فینال فقط به کسب مدال طلا فکر می‌کردم و هیچ مدالی غیر این مدال من را آرام نمی‌کرد. از حالا به بعد هم درصدد خواهم بود تا مدال‌های بیشتری برای کشوزمان کسب کنم و انشاءالله بتوانم در المپیک ۲۰۲۴ هم برای کشورمان افتخارآفرینی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار