مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴:

احیای روحیه ایثار و شهادت، ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در جلسه هماهنگی ستاد کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی، احیای روحیه ایثار و شهادت را ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
احیای روحیه ایثار و شهادت، ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

جلسه هماهنگی ستاد کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموزی با حضور سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ و محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه در آموزش و پرورش منطقه ۱۴، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه گفت: برگزاری یادواره‌ ها و کنگره‌ های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و ازخود گذشتگی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، گفت: احیای روحیه ایثار و شهادت، ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

در ادامه عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ افزود: هدف از برگزاری این کنگره، معرفی و شناساندن شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه ۱۴ به دانش آموزان و الگو قرار دادن این عزیزان است.

وی بیان کرد: کمیته‌ های مختلف، نقش محوری در پیشبرد اهداف کنگره‌ دارند که نیاز است به شکل خلاقانه‌ ای عمل کنند و ان شا الله بسیج فرهنگیان و دانش آموزی نهایت همکاری را با کنگره داشته باشند.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین کاری که برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا می‌توان انجام داد، ثبت آثار و مستندات شهدا اعم از خاطرات، وصیت‌نامه، عکس و فیلم است که برای آیندگان و نسل‌ های بعدی به‌ عنوان میراث گرانبها بر جای خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار