مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

بازگشایی مدارس اولویت اول همه ماست

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، در دیدار با مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه، بازگشایی مدارس را اولویت نخست عنوان کرده و تاکید کرد دانش‌آموزان دچار آسیب‌های نوظهوری شده‌اند که باید برای حل آنها راهکار جدید پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس اولویت اول همه ماست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور، علیرضا کلیدری با اظهار خرسندی از انتصاب حجه الاسلام زهدی به این مسئولیت مهم، گفت: ما دل در گرو آرمان های امام و رهبری داشته و امیدواریم با رهنمودهای شما، روزهای خوب آموزش و پرورش را شاهد باشیم.

وی افزود: امروز هدف اصلی ما هدایت دانش آموزان به سمت سبک زندگی است و برای رسیدن به این هدف مهم باید از جان و دل و همه سرمایه های خدادای مایه بگذاریم.

کلیدری خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران بخشی از مشکلات آموزش و پرورش برطرف شده است و یقینا با کمک و همفکری سپاه و استفاده از ظرفیت بسیج می توانیم با آسیب های اجتماعی مقابله کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: ما جزء اولین شهرستان هایی بودیم که واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان را به سرانجام رساندیم. بازگشایی مدارس اولویت اول همه ماست و دانش آموزان ما دچار آسیب های نوظهوری شده اند که باید برای آنها راه حل های جدید پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج نیشابور نیز ایجاد سبک زندگی و تمدن سازی را از وظایف مهم معلم دانست و گفت: اصل جایگاه معلم جایگاه بسیار والایی است.

حجه الاسلام زهدی افزود: مطالبه گری معلمان جزء اصول عینی است. مقدمه کار، رفع مشکلات مالی است، ولی اصل، رشد، کمال و رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است.

وی ادامه داد: همه ما در این جامعه رشد کرده ایم و نباید فضایی فراهم کنیم که دشمن رشد کند. قشر ضعیف جامعه اصل و اساس جامعه بوده و خواهد بود و ما باید برای این قشر، تلاش کرده و هوای آنها را داشته باشیم. ما وارث مستضعفینی هستیم. خداوند خواسته است این قشر بالا روند. امروز فکر جوانان در اختیار آموزش و پرورش، بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی است و از این رو کار بسیار دشواری بر عهده ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار