معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد:

پیگیری و رفع مشکلات دبیرخانه قطب ادبیات و علوم انسانی کشور

گلستان(پانا)-در جلسه تخصصی دبیرخانه قطب ادبیات و علوم انسانی کشور که در آزادشهر برگزار شد، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان بر پیگیری و رفع مشکلات این دبیرخانه و تقویت نقاط مثبت آن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری و رفع مشکلات دبیرخانه قطب ادبیات و علوم انسانی کشور

در جلسه تخصصی دبیرخانه قطب ادبیات و علوم انسانی کشور که در شهرستان آزادشهر با حضور معاون عمرانی فرماندار و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان برگزار شد، بر پیگیری و رفع مشکلات این دبیرخانه و تقویت نقاط مثبت آن تأکید شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرروش گلستان در این جلسه با بیان اینکه دبیرخانه قطب ادبیات و علوم انسانی مستقر در آزادشهر اولین دبیرخانه از 11 دبیرخانه کشوری است که در شهرستان مستقر شده و بقیه دبیرخانه ها در مراکز استان ها مستقر هستند، افزود: استقرار این دبیرخانه در آزادشهر یعنی دایر شدن بخشی از وزارت آموزش و پرورش در این شهرستان و این می طلبد تا مسئولین استانی و شهرستانی اهتمام ویژه ای به اختصاص مکان مناسب و تجهیز این دبیرخانه داشته باشند.

محمد پیری در ادامه گفت: در سال تحصیلی گذشته 320 هزار دانش آموز از سراسر کشور در جشنواره‌های 6گانه قطب علوم انسانی شرکت کردند که با مکانیسم‌های داوری که در این دبیرخانه انجام شد، 300 اثر منتخب به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در مرحله کشوری 18 اثر بعنوان منتخب کشوری اعلام شد و از این بین 18 اثر شایسته تقدیر شدند.

وی، کیفیت بخشی به جشنواره های 6گانه را در سال تحصیلی آینده با اولویت ارتقای سطح کمی و کیفی جشنواره هایی که تحت پوشش قطب است، از اهم برنامه های دبیرخانه قطب ادبیات و علوم انسانی کشور بیان کرد و گفت: در وهله اول زمینه و بستر حضور فعال و مشارکت مطلوب دانش آموزان گلستان را در این جشنواره ها فراهم می کنیم و از این ظرفیت برای دانش آموزان استان گلستان بهره خواهیم برد.

قربانعلی بذرافشان، مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم گزارشی جامع از فعالیت دبیرخانه قطب ادبیات و علوم انسانی در کشور ارائه داد و افزود: کلیه سیاست های آموزشی و برنامه های حوزه ادبیات و علوم انسانی مدارس در این دبیرخانه مدون و به مدارس سراسر کشور ارسال می شود.

وی بهره گیری از اساتید توانمند در این حوزه را موجب ارتقای کیفی این دبیرخانه بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار