کودکان و نوجوانان باید امکان ورود به رشته مورد علاقه خود را داشته باشند

دماوند(پانا)- بازیگر کودک فیلم سینمایی ابلق معتقد است که کودکان و نوجوانان باید بتوانند در هر رشته‌ای که دوست دارند ادامه دهند و در آن بدرخشند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کودکان و نوجوانان باید امکان ورود به رشته مورد علاقه خود را داشته باشند

فاطمه‌کریمیان بازیگر کودک ایفا‌گر نقش «مبینا»، در فیلم سینمایی ابلق در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ در تهران بدنیا آمده است. او در سن 4 سالگی به کلاس بازیگری مهرنوش دارا رفت و در پنج‌سالگی به پروژه نرگس آبیار دعوت به کار شد. اکنون او 7 سال دارد و در مدرسه طلوع دانش تحصیل می‌کند.

فاطمه درباره نقش خود در فیلم سینمایی «ابلق» گفت: در این فیلم در نقش «مبینا» بودم که دختری تنها بود و پدر و مادر او با هم دعوا و مشاجره زیادی داشتند که «مبینا» می‌ترسید و گاهی اوقات با مادرش با حالات اشاره صورت صحبت می‌کرد.

این بازیگر به همسالان خود توصیه کرد: هر رشته‌ای را که علاقه‌مند هستند ادامه بدهید و در آن بدرخشید.

فیلم سینمایی «ابلق» برای نخستین بار در سی‌ و‌ نهمین جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین بازیگر نقش مکمل زن با بازی گلاره عباسی، بهترین چهره‌پردازی و بهترین جلوه‌های ویژه بصری شد.

بهرام رادان، الناز شاکردوست،هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری و فاطمه کریمیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «ابلق» هستند.

خبرنگار دانش‌آموز: مریم ملاکریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار