نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اشلامی:

کره‌جنوبی به دنبال ضربه زدن به تولید کشور است

تبریز(پانا)- نماینده شبستر در مجلس، کره جنوبی را دنباله روی آمریکا در تلاش برای ضربه زدن به تولید و اقتصاد کشور دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کره‌جنوبی به دنبال ضربه زدن به تولید کشور است

جعفر راستی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی گفت: در جامعه ولایی ایران دستورات ولایت همواره با تیزبینی و تدبیری خاص صادر و باید بدون هیچ‌گونه تردیدی از سوی مسؤولان باید اجرا شود.

وی ادامه داد: نه تنها کره جنوبی بلکه باید دست همه کشورهای هم ردیف او را از تولید و صنعت کشور کوتاه کنیم تا تولید داخل جانی بگیرد و رونقی پیدا کند.

راستی افزود : تا زمانی که از تولید داخل حمایت نشود، کشور ما در زمینه اشتغال، مسائل اجتماعی و فرهنگی دچار چالش شده و مسیر پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور ناهموارتر و سخت‌تر خواهد شد.

نماینده شبستر در مجلس با اشاره به جهت گیری کشورهایی مانند کره جنوبی، اظهار داشت: از طرف دیگر جهت‌گیری کشورهایی مثل کره جنوبی کاملاً مشخص است؛ گویی این کشور دنباله ‌رو سیاست‌های مذبوحانه آمریکا بوده و تا آنجا که توانسته سعی کرده به تولید و اقتصاد ایران ضربه زند.

وی ادامه داد: برای احیا و سروسامان دادن به تولید داخل حتماً لازم و ضروری است جلوی واردات بی‌رویه کالاهایی که در داخل به قدر کافی تولید می‌شوند نه تنها از کره جنوبی بلکه سایر کشورها نیز گرفته شود.

راستی یادآور شد: لوازم خانگی در چند استان کشور مثل تهران، اصفهان و خود آذربایجان‌شرقی و تبریز تولید و در اقصی نقاط کشور نیز توزیع می‌شود؛ برای استان ما نیز بهترین فرصت است تا کارخانه‌های لوازم خانگی را توسعه داده و از این رهگذر مشکل بیکاری جوانان را تا حد قابل قبولی مرتفع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار