با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت کارون؛

واکسیناسیون دانش آموزان کارونی آغاز شد

کارون (پانا)- رییس آموزش و پرورش کارون از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲تا ۱۸ سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون دانش آموزان کارونی آغاز شد

کاظم باقلایی رییس اداره آموزش وپرورش کارون در گفت و گو با پانا عنوان کرد: با هدف تکریم و ترغیب دانش آموزان و قطع زنجیره کرونا، 3 مرکز واکسیناسیون دانش آموزی با همکاری شبکه بهداشت و درمان در مدارس کارون راه اندازی شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش کارون با بیان اینکه مهمترین عامل قطع زنحیره کرونا تزریق واکسن است،خاطرنشان کرد: با واکسیناسیون دانش آموزان می توانیم شاهد بازگشایی تدریجی مدارس باشیم.

وی در ادامه گفت: از اولیای دانش آموزان ، مدیران مدارس، معلمان و آحاد جامعه انتظار می رود تا دانش آموزان را برای دریافت واکسن تشویق و ترغیب کنند.

باقلائی بیان کرد: مطابق شیوه نامه های دریافتی از اداره کل متبوع و شبکه بهداشت و درمان، در راستای تکریم دانش آموزان مراکز واکسیناسیون در مدارس فعالیت خود را آغاز کردند تا دانش آموزان عزیز بدون ازدحام و با خیال آسوده نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

کاظم باقلایی خاطر نشان کرد: درحال حاضر دبیرستان متوسطه دوم شهید بنی طرفی ، دبیرستان متوسطه اول ابوالفضل(ع) و دبیرستان متوسطه اول خوروش سه مرکز دانش آموزی برای تزریق واکسن کرونا هستند که در حال تلاش هستیم تعداد این مراکز را افزایش دهیم.

رییس اداره آموزش و پرورش کارون در پایان گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون کامل دانش آموزان،اولیا، معلمین و رانندگان سرویس مدارس است که امیدواریم با استقبال خوب دانش آموزان از واکسیناسیون یک قدم به باز گشایی تدریجی مدارس نزدیک تر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار