برگزاری مسابقات استعدادهای برتر دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مسابقات استعدادهای برتر دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات استعدادهای برتر دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رضا داورانی رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت با اشاره به معضل کرونا ویروس و تعطیلی مدارس و شرایط مجازی بودن فعالیت‌های دانش‌آموزان اظهار کرد: فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با توجه به شرایط موجود و بی‌تحرک نبودن دانش‌آموزان در منزل اقدام به برگزاری مسابقات مجازی کرد که گام موثری برای جلوگیری از کم تحرکی و آماده نگه داشتن دانش‌آموزان بود.

وی در خصوص عدم برگزاری مسابقات فصل تابستان به دلیل اوج گیری کرونا ویروس بیان کرد: با پیگیری‌های دولت محترم و وزارت بهداشت در بحث واکسیناسیون دانش‌آموزان به زودی شاهد بازگشایی مدارس و حضوری بودن دانش‌آموزان برگزاری مسابقات خواهیم بود.

رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی باتوجه به اعلام فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در خصوص انعقاد تفاهم نامه‌ای از برگزاری مسابقات پایه و استعدادهای برتر توسط آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این امر با حضور یک نماینده از هیئت ورزشی و با کمک وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

داورانی تصریح کرد: اولین دوره مسابقات استعدادهای برتر دانش‌آموزان در رشته‌های ووشو، تکواندو، جودو، دوومیدانی، شنا و شطرنج در بهمن ماه 1400برگزار خواهد شد و امیدوارم استعدادهای برتر بعد از شناسایی به مراتب بالاتر دست پیدا کنند.

وی بر آمادگی مناطق جهت برگزاری مسابقات آموزشگاهی در رشته‌های توپی نیز تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار