آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان، گامی برای آموزش حضوری در مدارس

شهر قدس(پانا)- واکسیناسیون دانش‌آموزان متولدین ١٣٨٨ و قبل از آن در شهرستان قدس آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان، گامی برای آموزش حضوری در مدارس

دانش‌آموزان شهرستان قدس که متولدین ١٣٨٨ و قبل از آن هستند، با در دست داشتن مدارک معتبر شناسایی، به پایگاه‌های اختصاصی که برای همین منظور در نظر گرفته شده است به همراه یکی از والدین خود مراجعه و واکسن خود را تزریق می‌کنند.

وحید محرمی، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: جهت سهولت واکسیناسیون دانش‌آموزان دو پایگاه جداگانه‌ در دبیرستان‌های شاهد غدیر «دختران » و شهدای کاوسیه «پسران» در نظر گرفته شده است. مدیریت فراخوان و تعداد مراجعین طوری در نظر گرفته شده است که دانش‌آموزان پس از ثبت نام در سایت سلامت، پیامک دریافت واکسن دریافت می‌کنند و برای تزریق واکسن مراجعه می‌کنند. این امر باعث می شود از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با همه دستگاه‌ها از جمله شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان قدس و تدارک نیروی انسانی ماهر و استفاده از همه ظرفیت‌های نیروهای جهادی، بسیج دانش‌آموزی و همکاران فرهنگی متخصص جهت واکسیناسیون دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

محرمی با اشاره به اهمیت کیفیت آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی گفت: لازمه فراهم شدن آموزش حضوری دانش‌آموزان در مدارس، افزایش ایمنی و واکسیناسیون همگانی است، بنابراین از همه اولیای دانش‌آموزان انتظار می‌رود با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون تجمیعی موجود در شهرستان قدس، بستر لازم برای شکوفایی و تحصیل فرزندان خود و آینده‌سازان ایران اسلامی را فراهم کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: ساره کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار