معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان‌های استان تهران تأکیدکرد:

ضرورت بازدیدهای تخصصی از مناطق و مدارس در راستای بازگشایی مدارس

تهران (پانا)- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برنامه‌ریزی برای بازدید‌های تخصصی حوزه منابع و مدیریت نیروی انسانی و ارزیابی آمادگی مدارس در حوزه پشتیبانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بازدیدهای تخصصی از مناطق و مدارس در راستای بازگشایی مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: در راستای مصوبات شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی انجام شده در شورای معاونین استان به منظور سنجش میزان آمادگی مدارس جهت بازگشایی حضوری که به تدریج در حال انجام است تشکیل تیم‌های تخصصی بازدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره بر نقش نظارت و ارزیابی وضعیت مدارس تأکید کرد: آنچه در سطح مدرسه اتفاق می‌افتد بعنوان شاخص اصلی و مهمترین اتفاق باید مد نظر قرار گیرد. در واقع دانش‌آموزان و معلمان بعنوان مهمترین ارکان مدرسه و تعلیم و تربیت باید در سلامت و آرامش کامل در مدرسه حاضر شوند. از این رو اهمیت نظارت بر امکانات و وضعیت مدارس خصوصا آنچه در حوزه برنامه‌ریزی و پشتیبانی است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رییس ستاد اجرایی ساماندهی نیروی انسانی شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: نظارت بر کلاس‌بندی، وضعیت ساماندهی نیروی انسانی، توزیع کتب درسی دانش‌آموزان، تجهیزات و فضاهای آموزشی و رعایت مقررات اداری از اهم مواردی است که در بازدید از مدارس مورد توجه خواهد بود.

بهارلو افزود: اصلی‌ترین هدف این بازدیدها درک مسائل مدارس و مدیران و تعامل و هم‌اندیشی به منظور رفع سریع مشکلات و ایجاد آمادگی کامل برای حضور تدریجی دانش‌آموزان در مدارس و رفع نگرانی اولیاء است.

این مقام مسئول بیان کرد: با همکاری کامل انجمن اولیاء و مربیان مدارس و اولیاء دانش‌آموزان به عنوان یاریگران اصلی مدارس بتوانیم در برطرف کردن مشکلات جزئی باقی‌مانده موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار