یادواره شهدای روستای خورآباد قم برگزار شد

قم (پانا) - مراسم یادواره شهدای روستای خورآباد شهرستان کهک قم، عصر امروز سه شنبه ۱۳ مهرماه در حسینیه شهدای روستا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای روستای خورآباد قم برگزار شد

مراسم یادواره شهدای روستای خورآباد شهرستان کهک قم، با اجرای گروه موزیک سپاه استان و تجدید میثاق با شهدا در یادمان شهدای روستا و سپس حرکت به سمت حسینیه محل اجرای مراسم همراه بود.

در حسینیه، مراسم با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، تلاوت قرآن توسط «وحیدی» قاری ممتاز و شعر خوانی توسط «مهدی کبیری» و نیز قرائت دعای فرج آغاز شد.

در ادامه پیکر مطهر شهید گمنام 27 ساله مربوط به عملیات والفجر مقدماتی وارد مراسم شد و مورد استقبال مردان و زنان حاضر در مراسم قرار گرفت.

در ادامه، حاج حسین کاجی از پیشکسوتان دفاع مقدس به روایت گری خاطرات سال های ایثار و شهادت از انس سردار شهید سلیمانی با اهل بیت(ع) و توکل سردار شهید کبیری به خداوند پرداخت.

یادواره شهدای خور آباد با مرثیه سرایی حاج احمد خلف زاده از خوزستان ادامه یافت و در پایان، پیکر مطهر شهید گمنام با نواختن گروه موزیک و حرکت دسته سینه زنی، تا گلزار شهدا بدرقه و سپس راهی مراسمات بعدی در قم شد.

در این مراسم، رییس بنیاد شهید منطقه یک قم، «علی مهجوری» رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهک، «حسن شهامی» معاون پرورشی وی و رییس سازمان دانش آموزی شهرستان و تعدادی از فرماندهان سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و همچنین جمع زیادی از همرزمان و خانواده های معظم شهدا و اهالی روستا حضور داشتند.

خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار