رییس سازمان زندان‌ها از «احسان علیخانی» تشکر کرد

تهران (پانا) - رییس سازمان زندان‌ها در توییتر خود درحالی ‏از «حسین یکتا» و «احسان علیخانی» تشکر کرد که مدتی قبل درباره برخورد با اشخاصی که بدون هماهنگی با ستاد دیه اقدام به جمع آوری وجوه می کنند، سخن گفته بود.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان زندان‌ها از «احسان علیخانی» تشکر کرد

محمدمهدی حاج محمدی در توئیتر نوشت:

«از برادران عزیزم ‎حاج حسین یکتا و ‎احسان علیخانی که برای آزادی و اشتغال ساکنان دربندِ زندان و دست گیری از خانواده های آنها، از اعتبارشان بی محاسبه هزینه کردند؛ صمیمانه تشکر می کنم. ان‌شاءالله خداوند متعال هم اجرشان را بی محاسبه عطا نماید.»

اسدالله جولایی رییس هیات امنای ستاد دیه کشور روز گذشته در نشستی خبری در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا با برخی از هنرمندان مانند آقای احسان علیخانی که در برنامه ماه عسل چندین میلیارد بواسطه کمک به زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری کردند ولی چاقوکش‌ها را از زندان آزاد کردند برخورد شده است؟ گفت: ما با آن برخورد کردیم و برخوردهای زیادی با اشخاصی که بدون هماهنگی با ستاد دیه اقدام به جمع آوری وجوه می کنند، صورت گرفته است.

رئیس هیات امنای ستاد دیه کشور در پاسخ به سئوالی در خصوص اقدام حسین یکتا برای آزادی زندانیان و راه‌اندازی ستادی با عنوان ستاد شهید لاجوردی گفت: این کار ایشان را رد می کنیم و دیگر او را به ستاد دیه کشور راه نمی‌دهیم؛ بساط کسی که خواست کار موازی و غیرخدایی انجام دهد، جمع شد. متاسفم که ایشان چندین جلسه با پسر خود به اینجا آمدند و در خصوص کار ما سئوال کردند و تحت عنوان کمک، سئوالاتی را مطرح کردند و سپس ستادی را راه انداختند که ما برخورد کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار