در راستای اجرای طرح باشگاه مهارت‌آموزی در آموزش و پرورش منطقه ۴ انجام شد

توزیع کتب علمی و تخصصی تربیت‌بدنی ویژه معلمان تربیت‌بدنی

تهران (پانا)- به منظور ارتقا سطح علمی و عملی معلمان تربیت‌بدنی در آغاز سال تحصیلی 1401-1400 کتب آموزش پیلاتس و تدریس درس تربیت بدنی در ایام کرونا با تاکید بر سبک زندگی سالم در آموزش و پرورش منطقه 4 توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کتب علمی و تخصصی تربیت‌بدنی ویژه معلمان تربیت‌بدنی

در آغاز سال تحصیلی 1401-1400 به منظور ارتقا سطح علمی و عملی معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 کتب آموزش پیلاتس و تدریس درس تربیت بدنی در ایام کرونا با تاکید بر سبک زندگی سالم توزیع شد.

کبری کریمی، کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه 4 تصریح کرد: در راستای اجرای طرح باشگاه مهارت آموزی و با هدف ارتقای علمی و عملی معلمان تربیت بدنی در مهر ماه سال تحصیلی 1401-1400، کارشناسی تربیت بدنی ضمن برگزاری کارگاه های آموزشی در خصوص توزیع 3 عنوان کتب آموزش پیلاتس با عناوین «اطلس جامع پیلاتس، پیلاتس برای توانبخشی و پیلاتس برای ناهنجاری های قامتی» و همچنین کتاب «تدریس درس تربیت بدنی در ایام کرونا» با تاکید بر سبک زندگی سالم، تالیف معلم تربیت بدنی منطقه 4 اکرم زمانی اقدام کرد.

کریمی گفت: بدون شک آشنایی معلمان با رشته های جدید و قابل اجرا با حداقل امکانات، باعث می شود تا دانش آموزان در ایام کرونا و در منزل ضمن فعال بودن در جهت تغییر سبک زندگی خود، کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار