تکواندوکار گیلانی به جایگاه دوم رده‌بندی جهانی صعود کرد

رشت (پانا) - بر اساس تازه‌ترین رتبه‌بندی مهدی پوررهنما ورزشکار گیلانی در رنکینگ جهانی پارا تکواندو صعود کرد و به رده دوم وزن خود رسید.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تکواندوکار گیلانی به جایگاه دوم رده‌بندی جهانی صعود کرد

به گزارش هیات تکواندو گیلان، رئیس هیات تکواندو گیلان گفت: از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، جدیدترین رنکینگ (رتبه بندی) برترین پاراتکواندوکاران جهان در ماه میلادی جاری اعلام شد که مهدی پوررهنما در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم با ۲۰۲/۵۶ امتیاز به رده دوم وزن خود صعود کرد.

محسن سترگی افزود: این روزشکار ارزنده استان گیلان که در مسابقات پارالمپیک توکیو با شایستگی مقام دوم و مدال نقره را کسب کرد، در این رتبه بندی یک پله صعود و از رتبه سوم به جایگاه دوم برترین های وزن خود ارتقا یافت.

وی ادامه داد: به جز پوررهنما ملی پوش گیلانی تیم ملی پاراتکواندو، محمود جعفرزاده و علیرضا بخت دیگر ملی پوشان پاراتکواندو ایران به ترتیب در مکان های بیست و یکم و پنجاه و دوم رتبه بندی این وزن قرار گرفتند.

پوررهنما که سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کرد و یکی از سه ورزشکار گیلانی کاروان پارالمپیک کشور بشمار می رفت، در نهایت توانست مقام نایب قهرمانی وزن خود را تصاحب کند تا در اولین حضورش در رقابت های پارالمپیک، با مدال نقره به گیلان بازگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار