طراحی سامانه خود آزمون پایه دوازدهم برای اولین بار در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ مدیرکل طراحی سامانه خود آزمون از امتحانات نهایی پایه دوازدهم«آسان» برای اولین بار در سطح کشور در خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طراحی سامانه خود آزمون پایه دوازدهم برای اولین بار در خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، ظهر امروز در دومین نشست ستاد امتحانات این ادراه کل اظهارکرد: هدف از طراحی این سامانه تهیه بانک سوال برای دانش آموزان پایه دوازدهم و خود ارزیابی این دانش آموزان است.

وی با بیان این که تاکنون 900 سؤال از20 عنوان درس در این سامانه به آدرس؛ exam.skedu.ir بارگذاری شده است؛ تصریح کرد: دانش آموزان این پایه استان در شاخه نظری می توانند با کد ملی به عنوان نام کاربری و سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه «آسان» شده و با انتخاب درس مورد نظر نسبت به طراحی آزمون اقدام کنند.

واقعی؛ با اشاره به مفاد آزمون، از قبیل سوالات تستی، صحیح و غلط، جای خالی و تشریحی و حتی فایل صوتی زبان انگلیسی، عنوان کرد: سامانه آسان توسط اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان جنوبی جهت آشنایی دانش آموزان باسوالات امتحانات نهایی، افزایش اطلاعات علمی لازم برای حضور در جلسـه آزمون اصلی و سـنجش و ارزیابی مباحث مطالعه شده راه اندازی شده تا با مشاهده نقاط ضـعف و قوت خود بر توانمندی های علمی شان بیافزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار