جزئیات میزان شهریه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پیرامون میزان افزایش شهریه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات میزان شهریه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها

علیرضا حاجیان زاده در گفت‌وگو با پانا درباره جزئیات شهریه دوره پیش دبستانی و مهدهای کودک اظهار کرد: دوره پیش دبستانی که شامل گروه ۴ سال تا ۶ سال می‌شود از گذشته تحت پوشش آموزش و پرورش بوده و الگوی شهریه دارند.

وی افزود: برای پیش دبستانی‌های غیردولتی الگوی تعیین شهریه وجود دارد و مبلغ شهریه را سازمان مدارس غیردولتی تعیین و براساس آن عمل می‌کند.

حاجیان زاده با بیان اینکه هزینه سرویس‌های جداگانه مانند ایاب و ذهاب جداگانه گرفته می‌شود ادامه داد: گروه دوم پیش دبستانی‌ها که دولتی و با مشارکت مردم است و عمدتا در مناطق روستایی، عشایری و حاشیه شهرها هستند، شهریه براساس بخش مشارکت مردمی شورای آموزش و پرورش استان و منطقه تعیین می‌شود.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: در پیش دبستانی‌های غیردولتی در مناطق عشایری و محروم که ضریب محرومیت دارند، شهریه کاملا رایگان است.

وی درباره شهریه مهدهای کودک نیز توضیح داد مهدهای کودک که در گذشته زیرمجموعه بهزیستی بود و اخیرا زیرنظر آموزش و پرورش شد یک الگوی شهریه دارند که باید برای سال‌های بعد بازنگری شود اما برای امسال براساس مجوز سازمان حمایت از مصرف کننده افزایش ۳۲درصدی شهریه را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار