۶۶ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله مازندرانی تاکنون واکسینه شدند

ساری (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از واکسینه‌شدن بیش از ۶۶ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
۶۶ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله مازندرانی  تاکنون واکسینه شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی‌پور در نشست عصر شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر تهیه نمودارها و آمارهای تحلیلی از برگزاری امتحانات نهایی با همکاری واحد سنجش شهرستان‌ها و مناطق گفت: هدف از تهیه نمودارها و آمارها رتبه بندی نیست، بلکه ارتقای کیفیت آموزش است. در این آمارهای تحلیلی باید به دنبال کشف مشکلات و چالش ها باشیم تا راه برای حل مسائل نیز پیدا شود.

سعدی‌پور گفت: برای کیفیت بخشی به آموزش در مدارس مختلف از جمله مدارس غیردولتی و مدارس خاص مانند مدارس سمپاد باید طرحی نو انداخت.

وی از شهرستان‌ها و مدارسی که در عصر کرونا در تمام حوزه ها برنامه ریزی کرده و استراتژی مدونی داشته اند تقدیر کرد و گفت: این شهرستان ها و مدارس در حوزه‌های مختلف پیشرفت کردند و شایسته تقدیر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ارائه اطلس بازگشایی مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: انتظار داریم تا مدیران تمام مدارس بر اساس الگوهای بازگشایی، عملیات لازم را برای تکمیل فرم های مربوط (از رعایت بهداشت تا درخواست صدور مجوز) انجام دهند.

سعدی پور به وضعیت ثبت نام دانش آموزان در استان اشاره کرده و گفت: درصد کمی از ثبت‌نام ها انجام نشده و از آن جایی که سامانه ابلاغ کلاس بندی به سامانه ثبت نام متصل است، مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق تلاش کنند تا در چند روز آینده، باقی مانده ثبت نام ها نیز انجام شود.

این مقام مسئول درباره شبکه شاد گفت: مدیران مدارس و ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان اهتمام لازم را درباره احراز هویت ها در شبکه شاد در اسرع وقت به عمل آورند زیرا برای این شبکه ملی هزینه بسیار زیادی شده و باید از این شبکه حمایت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از واکسیناسیون ۶۶ هزار نفر از دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله استان تا این لحظه خبر داد و خواستار ارتباط نزدیک ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان ها و مناطق در جهت تأمین امنیت و سلامت دانش آموزان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار