کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ چهار ایرانی فینالیست شدند

تهران (پانا) - چهار آزادکار دیگر تیم ملی ایران به دیدارفینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند.

کد مطلب: ۱۲۲۰۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ چهار ایرانی فینالیست شدند

دومین روز از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با برگزاری رقابت‌های 4 وزن ادامه پیدا کرده است که ایران در هر 4 وزن نماینده خواهد داشت.

57 کیلوگرم - علیرضا سرلک

در اولین دور استراحت داشت و سپس در دور دوم به راحتی مقابل جوزیه ریا از ونزوئلا به پیروزی 11 بر صفر رسید. در مرحله یک چهارم نهایی اریان تستیران از بلاروس حرریف او بود و در جدالی که نماینده ایران 6 بر یک عقب افتاده بود، در نهایت سرلک به پیروزی 8 بر 7 رسید و راهی نیمه نهایی شد.

علیرضا سرلک در نیمه‌نهایی وزن 57 کلیوگرم مقابل سلیمان آتلی از ترکیه با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و‌ راهی دیدار فینال شد.

65 کیلوگرم - امیر محمد یزدانی

در دور اول با گابریل جاناتچ از اتریش کشتی گرفت و در کمتر از دو دقیقه حریف خود را 10 بر صفر شکست داد. در دومین دور باز هم با اقتدار عمل کرد و اینبار 13 بر 3 سباستین ریورا از پورتوریکو را مغلوب کرد تا در یک چهارم نهایی حریف کیستوف بینکوفسکی از لهستان را پیش‌رو داشته باشد.

یزدانی با پیروزی سخت ۴ بر ۲ این حریف را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. امیرمحمد یزدانی در نیمه‌نهایی وزن 65 کلیوگرم مقابل علی‌بک عثمانوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

79 کیلوگرم - محمد نخودی

آرون کانوا از ایتالیا اولین حریف نخودی بود که حرفی برای گفتن نداشت و در چند ثانیه یازده بر صفر شکست خورد. در مرحله بعد آرمان آواگیان روبروی او ایستاد و در دیداری تماشایی این نماینده ایران بود که به پیروزی 8 بر 4 رسید و حریف صیف‌الدین الکامه در از فرانسه شد.

حریف اروپایی هم نتوانست برای ستاره ایرانی دردسرساز شود و با قبول شکست ده بر صفر نخودی به نیمه نهایی رسید. محمد نخودی نماینده وزن 79 کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل نیکا کنتچادزه از گرجستان با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

92 کیلوگرم - کامران قاسم‌پور

در دور اول استراحت داشت و در دور دوم 7 بر صفر آندری ولاسو از اوکراین را شکست داد تا رقیب ایسکاری میسیتوری از گرجستان در مرحله یک چهارم نهایی شود.در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی 10 بر 1 برابر کشتی‌گیر گرجستان راهی نیمه نهایی شد.


کامران قاسم‌پور نماینده وزن 92 کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی برابر جیدن کاکس کشتی‌گیر قدرتمند آمریکا با پیروزی 3 بر 3 به دلیل اخطار حریف راهی فینال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار