آلبوم موسیقی «پیمان» به بازار موسیقی می‌آید

تهران (پانا) - آلبوم موسیقی «پیمان» جدیدترین اثر پیمان جوانمرد منتشر و روانه بازار موسیقی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آلبوم موسیقی «پیمان» به بازار موسیقی می‌آید

به گزارش روابط عمومی پروژه، آلبوم موسیقی «پیمان» جدیدترین اثر پیمان جوانمرد که به تازگی مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده است، توسط شرکت «آوای ‌باغ ‌مهر» و «نشر جوان» منتشر و روانه بازار موسیقی می‌شود.

پیمان جوانمرد درباره این آلبوم موسیقی گفت: مجموعه‌ای که خواهید شنید، روایت من از قطعات گوش‌آشنایی‌ست که هرکدام عاشقانه‌ای در دل دارند. عاشقانه‌ها برای من حکایت عهدند، حکایت پیمان. این شد که این مجموعه را «پیمان» صدا کردم. روایت من(پیمان) از حکایت عهد‌های عاشقانه. کلاویه‌های پیانو به من یاد دادند که زندگی پر از نور و تاریکی‌هایست که معنای یکدیگر می‌شوند. سفید، سیاه، سفید، سیاه.

عوامل «پیمان» عبارتند از: ضبط صدا، میکس و مسترینگ: احسان جوادی، طراح کاور آلبوم: سوگل ضامنی، عکس: کامبیز باقری، تکنسین پیانو: میلاد ملازم، رضا مینا. با تشکر ویژه از راز احتشامی، رضا خرم، شیرین چشم‌آذر، رعنا چشم‌آذر، دکتر مهسا خویی و محمد ملازم.

این آلبوم موسیقی شامل 9 قطعه آهنگ به شرح زیر است؛
«یک داستان عاشقانه»، آهنگساز: carlos eleta almaran
«شب آرامش»، آهنگساز: پیمان جوانمرد
«دل دیوانه»
«گلها»، آهنگساز: Hasmik manaseryan
«پریشان»، آهنگساز: همایون خرم
«با اشکهایم روانه شدی»، بداهه‌ای از پیمان جوانمرد و بابک ابراهیم‌خواه نوازنده سه‌تار،تنظیم: محی نیکو
«حال این روزهای من»، آهنگساز: پیمان جوانمرد
«غروب در باغ»، آهنگساز و نوازنده پیانو: سامان احتشامی، ملودیکا: پیمان جوانمرد، ضبط صدا: محی نیکو
«زائر»، آهنگساز: ناصر چشم‌آذر

پیمان جوانمرد متولد 1364 تهران، فارغ‌التحصیل رشته فناوری اطلاعات است و پیانو را نزد سامان احتشامی فراگرفته است. وی در کارنامه حرفه‌ای خود، تهیه و اجرای موسیقی در تئاتر مینیاتور ایرانی به کارگردانی سیمین امیریان، اجرای پیانو در نمایشنامه‌خوانی شایعات به کارگردانی بهادر آذری، نوازندگی در گروه‌های چاووش، مهر، زرتشت، برنا، سپنتا، نوای شرق، عضویت در گروه شرقی به سرپرستی سامان احتشامی، حضور در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به همراه گروه شرقی به عنوان گروه منتخب جشنواره، اجرای پیانو در سی و سومین جشنواره فیلم بین‌الملل، اجرای پیانو در آئین تجلیل از نامزدهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، اجرای پیانو در برنامه زنده «خیابان ایرانی» شبکه یک، اجرای پیانو در فرش قرمز سریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری، اجرای پیانو در مراسم بزرگداشت زنده‌یاد مهران دوستی، اجرای پیانو در مراسم بزرگداشت زنده‌یاد هما روستا و اجرا در کنسرت پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی به همراه گروه کر فیلارمونیک ایران به سرپرستی سامان احتشامی و علیرضا شفقی نژاد را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار