اسلامی: نیروهای مسلح باید در مرز دانش حرکت کنند

تهران (پانا)- رییس سازمان انرژی اتمی کشور گفت نیروهای مسلح و موسساتی که در حوزه دفاع و امنیت مسئولیت دارند، باید همیشه در مرز دانش حرکت کرد تا هر حرکت کسانی که تکلیف خود را در ناامن‌سازی دنیا می‌دانند، خنثی کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اسلامی: نیروهای مسلح باید در مرز دانش حرکت کنند

به گزارش سپاه نیوز، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌سازی سپاه، آسایش ملت و جامعه را در پیوند دائمی با امنیت دانست، گفت: نیروهای مسلح و موسساتی که در حوزه دفاع و امنیت مسئولیت دارند، باید همیشه در مرز دانش حرکت کنند تا هر حرکت کسانی که تکلیف خود را در ناامن‌سازی دنیا می‌دانند، خنثی کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: تحقق این موضوع جز با ارتقای توانمندی‌ها در حوزه تکنولوژی و سیستم‌های شناسایی میسر نمی‌شود، براین اساس، محقق ساختن موضوع مورد اشاره اقدامی است که می‌توان آن را زیبنده جهاد خودکفایی دانست و جهاد خودکفایی با این دیدگاه به موضوع ساخت دستگاه‌های چک و خنثی‌سازی اقدام کرده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا سازمان انرژی اتمی کشور در بخش مربوط به حوزه فناوری‌های پیشرفته از این‌گونه پیشرفت‌ها هم پشتیبانی و هم بهره‌برداری خواهد کرد تا تلاشگران این عرصه بتوانند در حوزه کشف و مقابله با تهدیدات از تکنولوژی‌های نو استفاده کرده و از آن بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار