رییس بهزیستی ملارد تأکید کرد؛

اهمیت و ضرورت رسیدگی به مشکلات سالمندان با کمک همگانی

ملارد(پانا)- رییس بهزیستی ملارد از تشکیل جلسات و کارگروه‌های دوره‌ای و منظم برای حل مشکلات سالمندان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت و ضرورت رسیدگی به مشکلات سالمندان با کمک  همگانی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم ضمن اعلام فعالیت مراکز نگهداری از سالمندان در این شهرستان گفت: سالمند، انسانی پر ارج و گران‌قدر است، سالمند قادر است برای جامعه فکر و اندیشه تولید کند، این افراد توانایی‌های بسیاری دارند که به تناسب سن و مکان می‌توانند آنها را مورد استفاده و بهره‌برداری قرار دهند.

او در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت تکریم سالمندان بیان کرد: جهت رسیدگی هرچه بیشتر به مشکلات این افراد شورای سالمندی در شهرستان تشکیل شده که جلسات این کمیته بصورت دوره‌ای به ریاست مسئولان فرمانداری و با حضور نمایندگان سایر ارگان‌ها برگزار می‌شود.

خادم با بیان اهمیت برگزاری مستمر این جلسات اضافه کرد: در این نشست‌ها که نمایندگان سالمندان نیز حضور دارند، بسیاری از مشکلات مطرح می‌گردد و ارگان‌های یاری‌رسان آمادگی خود را در جهت کمک اعلام می‌دارند.

رییس بهزیستی ملارد با اعلام اینکه سه مرکز نگهداری از سالمندان در این شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: با توجه به نیاز شهرستان در حال حاضر سه مرکز نگهداری از سالمندان بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت بوده و بیش از ۱۵۰ سالمند در این مراکز نگهداری شده و خدماتی چون: کاردرمانی، فیزیوتراپی، روانشناسی، مددکاری و ... توسط کارشناسان و متخصصان ارائه می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار