روایت «حماسه سازان تاریخ» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

قم(پانا)- ویژه برنامه «حماسه سازان تاریخ» به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز شماره پنج کانون فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
روایت «حماسه سازان تاریخ» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اعضای مرکز شماره پنج کانون در هفته دفاع مقدس با اقداماتی همچون تماشای فیلم و کلیپ های مرتبط با حماسه ایثار و شهادت و وقایع جنگ تحمیلی، یاد و خاطره دلاورمردی های جوانان این مرز و بوم را گرامی داشتند.
به گفته الهام خلیلی مربی مسئول این مرکز، برنامه فوق با هدف آشناسازی اعضا با مفهوم گذشت و ایثار و معرفی شخصیت حماسه سازان دفاع مقدس و ایثارگران با زبان فرهنگ و هنر برای کودکان اجرا شد.
وی افزود: اعضا با یاد و قصه دلاور مردانی از همه قبایل و طیف های مختلف خارجی چون شهدای افغانستانی مثل شهید رجب غلامی، شهدای لبنانی مثل همراهان لبنانی شهید چمران، شهدای ایرانی چون شهید خلبان بابایی، شهید علی اکبر چهرقانی، شهید ابراهیم هادی، شهید سعید طوقانی و.... بخصوص ایثار و از خودگذشتگی نوجوان شهید علی لندی از رشادت های این بزرگ مردان یاد کردند.
خلیلی همچنین عنوان کرد: در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس اعضا با شعرخوانی از کتاب «صدای بال لک لک ها» و تبادل نظرات خود با «مریم اسلامی» سراینده اشعار این کتاب، به صورت مجازی پیرامون دفاع مقدس سخن گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار