معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی‌(ره)‌ استان تهران:

دانش‌آموزان امید این  سرزمین‌ هستند

تهران(پانا)- معاون امور فرهنگی کمیته امام‌خمینی استان تهران گفت زمینه تحصیل و ایجاد عدالت آموزشی برای دانش‌آموزان ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان امید این  سرزمین‌ هستند

حسن زمانیان، معاون امور فرهنگی کمیته امام‌خمینی(ره) استان تهران در مراسم جشن عاطفه‌ها که در چهاردانگه برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از خیرین کمیته امام(ره)، دانش‌آموزان هستند، همانند شهید فهمیده و شهید علی لندی که با فداکاری و از جان‌گذشتگی الگویی برای تمام‌ ما خواهد بود.

او در ادامه افزود: بخشی از فعالیت فرهنگی‌ ما هنگام بازگشایی مدارس، نظیر کمک هزینه پوشاک، کتب درسی و ثبت‌نام مدارس برای دانش‌آموزان است؛ سال گذشته به کمک خیرین توانستیم بالغ بر دوهزار تلفن همراه هوشمند تهیه کنیم و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امام خمینی(ره) استان تهران گفت: از فعالیت‌های انجام شده، می‌توان به طرح مدارس همدل اشاره کرد که رویکرد‌های بسیار خوبی داشت؛ این طرح به این صورت بوده است که دانش‌آموزان دارای معدل بالا در مدارس غیر‌انتفاعی و هیئت‌امنایی پذیرش شوند.

حسن زمانیان عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های مهم ‌ما، تأسیس مراکز نیکوکاری در اداره کل آموزش و پرورش و مدارس است که در تمام ایام سال، جامعه نیازمند به جامعه خیرین شناسایی و به آن‌ها معرفی خواهند شد.

خبرنگار دانش‌آموز: علی مهدی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار