وزیر کشور: مشکلات به دست جوانان حل شدنی است

تهران (پانا)- وزیر کشور گفت مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به دست جوانان حل شدنی است و جوانان به چشم‌اندازهای بزرگ فکر می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: مشکلات به دست جوانان حل شدنی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در دیدار جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسائل این استان به دست جوانان حل می‌شود؛ چرا که جوانان تحت تأثیر وابستگی سیاسی، قومی، قبیله‌ای و منطقه‌ای نیستند و نباید هم چنین وابستگی داشته باشند.
وزیر کشور با اشاره به اینکه جوانان به چشم‌اندازهای بزرگ فکر می‌کنند، ادامه داد: اگر این گونه باشد راحت‌تر می‌توانید مسائل و مشکلات را حل کنید؛ در مسائل کوچک نمانید و افق‌های بزرگی داشته باشید.
وی بیان کرد: از شما جوانان خواهش می‌کنم با هم باشید و گروه به گروه نشوید؛ البته چارچوب نظام، انقلاب و رهبری را داشته باشید که شرط قطعی پیروزی هم همین است.
وزیر کشور با تاکید مجدد بر با هم بودن جوانان، گفت: این یکی بودن معجزه می‌کند، مثل رزمنده‌های دوران دفاع مقدس که در نتیجه با هم بودن، معجزه‌های بزرگی ایجاد کردند.
وحیدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی گفت: دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند تفرقه ایجاد کنند اما اگر یکی باشیم و همت داشته باشیم، نقشه دشمنان هم نقش برآب می‌شود؛ البته نباید فقط منتظر بمانیم که همه چیز را دولت حل کند.
وی با تأکید بر اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه جوانان باشد و زمینه را برای حضور جوانان فراهم کند، گفت: در این استان مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد؛ اما حل مشکلات به تنهایی از دست دولت برنمی‌آید و نیازمند همکاری همه است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه جوانان، مرجعیت جدیدی در استان ایجاد کنند، گفت: چرا باید در استان مفهوم خون‌بست وجود داشته باشد؛ این ظلم در حق بانوان باید حذف شود.
وحیدی خاطرنشان کرد: هدف دولت این است که جوانان در صحنه حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار