عضو ششمین دوره شورای شهر تهران:

صدای مردم محله «عباس آباد» ری را بشنوید

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران نسبت به اوضاع نامناسب کانال فاضلاب ،کمبود سرانه آموزشی، بافت فرسوده و نظافت خیابان‌های محله «عباس‌آباد» تذکر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
صدای مردم محله «عباس آباد» ری را بشنوید

ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا با اشاره به بازدید خود از محله «عباس‌آباد»شهرری گفت: بوی تعفن دو کانال در شرق و جنوب محله «عباس‌آباد» 35 سال است که بلای جان مردم و حاشیه نشین‌ها شده است. دیگر حرف کسی را باور نمی‌کنند و گفتند شما هم آمدید عکس بگیرید و قول بدهید، مثل گذشتگان که بارها آمدند و قول دادند و رفتند اما آنچه مانده است بوی تعفنی است که ما را گرفتار کرده است.

وی ادامه داد: خانمی می‌گفت زمانی که دانش‌آموز بودم وعده حل این معضل را می‌دادند، حالا فارغ‌التحیل دانشگاهم اما همچنان در همان نقطه اول هستیم. تنها سازمان خدمت‌رسان در محله شهرداری است و انگار هیچ سازمانی دیگر در کشور وجود ندارد. شهرداری هم میله‌های بریده فنس و حصار این دو کانال را ترمیم می کند تا بچه ها در آب نیافتند و خفه نشوند و با لشگر موش ها مقابله نافرجام می‌کند. فاضلاب در خیابان و کوچه‌های محله روان است و دیوارهای خانه‌های فرسوده در حال ریزش است. مادران و خواهران ما می‌گفتند اگر پول ندارید و آب و فاضلاب با کمبود منابع مواجه است ما حاضریم مهریه مان را بدهیم تا در حضور مهمانان‌مان خجل نباشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: در حالی که مردم برای ثبت نام فرزندان خود مدرسه‌ای ندارند ساختمانی بزرگی که در دهه 80 توسط خیری برای این منظور ساخته شده متاسفانه رها شده است. در حالی که در مرحله تجهیز و بهره برداری بوده اما اکنون ضمن تخریب درب و پنجره متاسفانه در محوطه دانشگاه پیام نور که بعد از ساخت این مدرسه قرار گرفته و حتی بازدید از آن هم ممنوع است.

وی اضافه کرد: ما را هم بازداشت کردند و تا عکس ها را از دوربینمان پاک نکردند اجازه خروج از آن محوطه را ندادند. تذکر من به این سه ارگان است؛ فرماندار محترم شهرستان ری،شرکت آب و فاضلاب منطقه‌ای تهران و آموزش و پرورش شهرستان ری که صدای مردم محله «عباس آباد» را بشنوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار