تجلیل از مدافعین سلامت در نیشابور

نیشابور (پانا)- همزمان با هفته دفاع مقدس رییس شورای شهر، سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران نیشابور با حضور در دفتر رییس دانشکده علوم پزشکی از تلاش‌های بی شائبه مدافعان سلامت در بحران کرونا تجلیل کردند و یاد جانباختگان مدافع سلامت را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل  از مدافعین سلامت در نیشابور

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور, رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان در این دیدار حضور این مدیران را پیام آور همراهی، پشتیبانی و همدلی با خانواده علوم پزشکی و بیان گر قدردانی از تلاش های کارکنان حوزه بهداشت و درمان دانست.

وی اظهار کرد: در ٧ سال گذشته به یاری خدا و همراهی دولت و همچنین خیرین سلامت توانستیم افزایش قابل ملاحظه ای در تعداد تخت های بیمارستانی ایجاد کنیم. در سال ٩٣ تنها ٣٢٠ تخت بیمارستانی در نیشابور داشتیم و در این چند سال اخیر ٣٠٠ تخت بیمارستانی به مجموع تخت ها اضافه شده است که در کل سال های قبل و بعد انقلاب این افزایش تخت بی نظیر بود.

عظیمی نژاد با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت های موجود خاطرنشان کرد: با مدیریت و همّت کارکنان معاونت های توسعه، درمان و بهداشت دانشکده توانستیم در کمتر از ۴ ماه فضای ساختمان معاونت بهداشت را به فضای بیمارستانی تغییر کاربری دهیم و ٧٠ تخت بیمارستانی به مجموعه اضافه شد. این در حالیست که تاسیس یک بیمارستان ٧٠ تخت خوابی بالغ بر ١٢٠ میلیارد تومان هزینه در بر دارد و همکاران من با کمتر از ۱۵ میلیارد تومان این پروژه را در ۴ ماه به بهره برداری رساندند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به روند پیشرفت بیمارستان سوم بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی فرایند تجهیز بیمارستان سوم رانیز در دستور کار داریم.

وی با تشکر از کارکنان بهداشت دانشکده در اجرای فرایند واکسیناسیون شهروندان تصریح کرد: در استان خراسان اولین شهری بودیم که در زمان کمبود واکسن، واکسیناسیون فرهنگیان را انجام دادیم و امروز با برطرف شدن مشکل کمبود واکسن در کشور ظرفیت تزریق ٢٠ هزار واکسن را در یک روز داریم.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پایان با اشاره به این که ٧٠ درصد فوتی های ناشی از کرونا در بیمارستان های نیشابور به ١٠ درصد سالمندان بالای ۶٠ سال مربوط می شود؛ از مسئولان شورای شهر و شهرداری خواست تا با مشارکت در تشویق مردم به واکسیناسیون به ویژه سالمندان در مناطق کم برخوردار بتوانیم از فوت این عزیزان که محور اصلی ارتباطات بین فردی در خانواده ها و سرمایه های فرهنگی هستند پیشگیری کنیم.

در پایان این مراسم از خانواده جانباختگان مدافع سلامت و تعدادی از مدافعان سلامت با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر شد.

مسئولین شورای اسلامی و شهرداری نیشابور در پایان آمادگی خود را برای انجام هرگونه مساعدت درحوزه اطلاع رسانی و مدیریت شهری اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار