برپایی موکب حضرت خدیجه توسط دانش‌آموزان در منطقه ۱۴

تهران (پانا) - دانش‌آموزان و عشاق سالار شهیدان، جهت برداشتن گامی در راستای اربعین حسینی، اقدام به برپایی موکب حضرت خدیجه در منطقه ۱۴ کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب حضرت خدیجه توسط دانش‌آموزان در منطقه ۱۴

سید مجید میرصانع؛ طلبه جهادی طرح امین که مسئولیت سرپرستی برگزارکنندگان این حرکت را عهده دار است، عنوان کرد: بنا بود امسال همراه با دانش آموزان هیئت، در پیاده روی اربعین شرکت کنیم. اما از آنجا که با توجه به شرایط حال حاضر که این امکان برای ارادتمندان ارباب مهیا نیست، تصمیم گرفتیم تا به نحوی دیگر قدمی در راستای اربعین حسینی برداریم.

میر صانع در خصوص همکاری سایر نهاد ها افزود: در این اقدام، هیئت و مجموعه فرهنگی حضرت زهرا (س)، مدیریت و دانش آموزان هنرستان فنی شهدا، دبیرستان دوره اول بهبهانی و دبیرستان امام رضا (ع) همکاری دارند و به لطف و مدد خدا و امام حسین (ع) در این شب های ماه صفر، فعالیت های مختلفی از سوی این موکب صورت خواهد گرفت.

این موکب اقدام به انجام فعالیت هایی همچون پخش محصولات فرهنگی، اهدای هدیه به کودکان، توزیع نوشیدنی و پخت غذای گرم می کند.

جمع آوری کمک های مومنانه و استفاده آن در مسیر ارائه خدمت به نیازمندان، گوشه ای از فعالیت های موکب حضرت خدیجه (س) است.

موکب حضرت خدیجه (س) واقع در میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام بعد از چهار راه آبسرد، هنرستان فنی شهدا با فعالیت و همراهی دانش آموزان دبیرستان فنی شهدا، از شانزدهم تا بیست و سوم ماه صفر دایر است.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار