ممنوعیت تردد موتورسواران در میان عزاداران

تهران (پانا) - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت پلیس راهور تهران بزرگ از تردد موتورسواران در میان جمعیت و از ادامه حرکت و تردد آنها جلوگیری می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد موتورسواران در میان عزاداران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت: حرکت و تردد موتورسیکلت سواران در میان جمعیت عزاداران حسینی ( ع ) ممنوع است و همکاران بنده در صورت مشاهده از ادامه حرکت آنها جلوگیری بعمل خواهند آورد.
سرهنگ علی همه خانی ادامه داد: با توجه به حرکت خود جوش مردم در حرکت پیاده به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و اعمال محدودیت های تردد در این مسیر توسط پلیس راهور تهران بزرگ ، حرکت موتورسواران در میان جمعیت و تردد آنها در مسیرهایی که محدودیت اعمال شده ممنوع است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسواران گرامی که قصد شرکت در این مراسم معنوی و پرشور را دارند از آوردن و تردد در این مسیرها جدا خودداری نموده و اگر با موتور به سمت این مسیر حرکت کرده‌اند موتورخود را در جایی مناسب و خارج از محدوده و ممنوعیت تردد ها پارک کرده و همانند دیگر عزاداران به صورت پیاده طی مسیر کنند.
وی افزود : حرکت و تردد در بین جمعیت بسیار خطرناک بوده و هر لحظه امکان برخورد با هر یک از این عزاداران گرامی متصور است بنابراین بمنظور حفظ جان ، سلامت و امنیت تردد هر یک از شهروندان ، حرکت موتورسواران در بین جمعیت ممنوع است و همکاران بنده از همان ابتدا از ورود و خروج و تردد موتورسواران از میدان امام حسین (ع) تا انتهای مسیرهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در بین جمعیت ممانعت بعمل خواهند آورد.
سرهنگ همه خانی از متورسواران خواست ضمن رعایت قانون با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در مسیر راهپیمایی همکاری لازم را داشته باشند تا علاوه بر حفظ جان خود و دیگر عزاداران روزی بدون حادثه را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار