فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام:

حب وطن و حفظ خاک از دین است

ملارد (پانا)- مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تشییع پیکر دو شهید گمنام و تقدیر از دانش‌آموزان افتخارآفرین در کنکور سراسری با حضور مسئولان ادارت شهرستان ملارد در اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حب وطن و حفظ خاک  از دین است

علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در این مراسم ضمن تأکید بر ارزش مضاعف شهدا پس از شهادت، بیان کرد: تفاوت مرگ شهید با زنده بودنش در این است که شهید پس از شهادتش، به مبدأ، معاد، خدا و آسمان وصل شده و انسان‌ها بخاطر فطرت‌ خود برای کسانی که از خودگذشتگی کرده و جانشان را در راه میهن و مردم کشورشان می‌دهند، ارزش و ارادت خاصی قائلند.

وی ادامه داد: رمز پاینده بودن راه سیدالشهداء(ع) و شهیدان هم همین است و کسانی که هستی خود را برای دین، مردم و وطن و رفاه جامعه فدا می‌کنند، بر گردن ما حق دارند.

جهانی‌نژاد افزود: رمز همه عملیات‌های دفاع مقدس این بود که این راه تا بیت‌المقدس ادامه دارد و در این راه شهدا الگوی ما هستند و باید در مراسمات این‌چنینی به دانش‌آموزان شناسانده شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما عاقلانه انقلاب کردیم و عاشقانه به آرمان های انقلاب پایبندیم. حب وطن و حفظ خاک از نشانه‌های دین است و باید این ارزش را به فرزندانمان بیاموزیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار