سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

لزوم همکاری همه ادارات با آموزش و پرورش شادگان

شادگان ( پانا)- سرپرست فرمانداری شادگان در آئین بازگشایی مدارس در سالجاری گفت انتظار می رود که دستگاه‌های خدمات رسان و همه ادارات شهرستان شادگان با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم همکاری همه ادارات با آموزش و پرورش شادگان

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در آئین زنگ آغازین مدارس که با حضور مسولین شهرستان و جمشیدی نماینده اداره کل آموزش و‌پرورش خوزستان بصورت نمادین در مدرسه عدل این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه حوزه تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است ولی حفظ سلامت دانش آموزان و معلمین مهمترین موضوع ما در بحث آموزش و شروع سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: سلامت دانش آموزان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای آموزش و پرورش شهرستان شادگان در اولویت نخست قرار گیرد و هیچ موضوعی نباید سلامت دانش آموزان را تهدید کند.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس این شهرستان مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: نظارت‌ها بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه بستر لازم و امن برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شود، گفت: حفظ سلامت معلمین و دانش آموزان مهمترین رویکرد سال تحصیلی جدید است.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان بر ضرورت روند واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار