انهدام باند سوداگران مرگ 

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف 10کیلو و 200گرم تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی حرفه‌ای خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سوداگران مرگ 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد:‌ در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه دار قاچاق مواد مخدر پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهر ان رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان های جنوبی ، مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از مبدا استان های شرقی تهیه و پس از انتقال آن به حومه پایتخت،نسبت به توزیع آن در سطح شهر تهران اقدام می‌کند.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی تیمی متشکل از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در محدوده شهرستان ملارد مستقر و محل فعالیت متهم را زیر نظر گرفتند.

حسنوند ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد و در نهایت صبح روز گذشته ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم و 2 تن از همدستانش را دستگیر و در بازرسی از این مکان 10کیلو و 200گرم تریاک کشف کنند.

حسنوند در پایان گفت: هر 3 متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار