زنگ مهر در بهارستان نواخته شد

بهارستان(پانا)- همزمان با سراسر کشور زنگ مهر با حضور مسئولین شهرستان بهارستان در دبستان شهید آوینی این منطقه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر در بهارستان نواخته شد

مصطفی کلانتری رئیس آموزش و پرورش شهر گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید گفت: دانش‌آموزان حدود دوسال کلاس‌های درس را با پیامدهای منفی کرونا سپری کردند که موجب افت تحصیلی و یا حتی ترک تحصیل برخی از آنان شد؛ اما اکنون با همت مسئولین و کادر درمان و انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان و کادر آموزش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد تا در سال تحصیلی جدید به شیوه‌ای مطلوب محتواهای آموزشی را به‌دور از تنش و چالش تدریس کنیم.

او تامین سلامت دانش‌آموزان و معلمان را اولویت اول دانست و گفت: والدین نگران نباشند زیرا هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه با توجه به مسائل مختلف و با اولویت قرار دادن سلامت دانش‌آموزان انجام می‌شود.

همچنین در این مراسم، حجت‌السلام حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم گفت: امروز ایران اسلامی متعلق به تمامی اقشار مردم و اقلیت‌های مذهبی، نگاه‌ها و سلیقه‌های سیاسی است و آینده‌سازان این کشور از همین مدارس برگزیده خواهند شد و با تلاش و کوشش مدیریت این نظام و انقلاب در آینده بر دوش شما دانش آموزان خواهد بود.

او گفت: دانش‌آموزان در این مسیر باید به آرمان‌های امام و شهدا پایبند باشند و با تبعیت از رهبری از نظام جمهوری اسلامی صیانت کنند.

خبرنگار محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار