امام جمعه تبریز:

توجه ویژه‌ به تربیت در راستای دین اسلام، معنویت و نماز از وظایف مربیان پرورشی باشد

تبریز( پانا )- در کنار تعلیم، تربیت دانش آموزان نیز مهم است. معلمین و دبیران پرورشی نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشند و باید توجه ویژه‌ای به تربیت در راستای دین اسلام، معنویت و نماز داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه‌ به  تربیت در راستای دین اسلام، معنویت و نماز از وظایف مربیان پرورشی باشد

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در جلسه آئین بازگشایی مدارس و گرامی داشت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموازن، معلمان و فرهنگیان گفت: هفته مقدس را با یاد و خاطره و فداکاری های شهدا ۸ سال دفاع مقدس گرامی می‌داریم. اهداف دفاع مقدس باید در بین دانش آموزان تبیین و تشریح شود تا بدانند در کشور ما چه فداکاری و ایثارهایی شده است.
وی افزود: در کنار تعلیم، تربیت دانش آموزان نیز مهم است. معلمین و دبیران پرورشی نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشند و باید توجه ویژه‌ای به تربیت در راستای دین اسلام، معنویت و نماز داشته باشند.
آل هاشم ادامه داد: رعایت بهداشت و سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است. سلامتی دانش آموزان از هرچیز برای ما مهم تر است مخصوصا نسل نوجوان و جوان جامعه که برای ما بسیار ارزش دارند.
او به رشادت نوجوان ۱۵ ساله ای که با فداکاری خود جان ۲ بانو را از آتش نجات داد اشاره کرد و گفت: این نوجوانان هستند که فداکاری و ایثار دارند پس بخاطر سلامتی این دانش آموزان که امیدهای آینده این کشور هستند هرکاری بتوانیم انجام خواهیم داد چنانکه در واکسیناسیون دانش آموزان نیز هیچ مشکلی نداریم.
وی خطاب به مدیران مدارس و معاونین و مربیان پرورشی افزود: مدیران، معلمین و مربیان پرورشی باید ارتباط خود را با اولیا بیشتر کنند. اولیا باید صرف اینکه معلم به وظایف خود عمل می کند دانش آموز را تنها رها نکنند و باید رفتار دانش آموزان را در خانه نیز به مدیران و مسئولین آموزشی منعکس کنند.
امام جمعه تبریز در پایان خاطر نشان کرد: همه ما روزی خواهیم رفت و باید طوری آماده شویم که اگر قرار شد از دنیا برویم با پرونده خوب و یاد خوب این دنیا را ترک کنیم و از طرف مردم آذربایجان از برادران خیر و مدرسه ساز مردانی آذر تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار