نارضایتی عوامل سریال هم سایه از سانسورهای تلویزیونی

ارسلان امیری: جناب تلویزیون تحمل یک ملودرام عاشقانه محافظه‌کارانه را ندارد

تهران (پانا) – نویسندگان فیلم‌نامه سریال «هم سایه» در صفحات مجازی خود از سانسورهای زیاد تلویزیون ابراز نارضایتی کردند و معتقدند قصه ای که دو سال برایش زحمت کشیده شده توسط تلویزیون پاره پاره شده است و تلویزیون حتی در چارچوب قوانین خودش تحل ملودرام های عاشقانه را ندارد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ارسلان امیری: جناب تلویزیون تحمل یک ملودرام عاشقانه محافظه‌کارانه را ندارد

این روزها سریال تلویزیونی «هم‌سایه» جای «گاندو» را در شبکه سه گرفته است و با توجه به موضوع تازه‌ای که دارد توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است. سریالی که با نام اولیه «نیمروز تا تهران» کلید خورد و بعد از مدتی به «شرق بهشت» تغییر نام داد، اما بالاخره با عنوان «هم سایه» پایش به منزل مخاطب‌های تلویزیونی باز شد.

«هم‌سایه» به کارگردانی «محمدحسین غضنفری»، تهیه‌کنندگی «علی پورکیانی» و فیلمنامه‌ای از «تهمینه بهرام» و «ارسلان امیری» است که به زندگی مهاجران افغانی می پردازد.

میلانی: افسوس عشق را هم از قصه‌هایمان پاک می‌کنند
تهمینه بهرام نویسنده سریال «هم‌سایه» در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است:
«انسان بدون شعر و قصه، موجود بیچاره‌ای است. در این روزهای اندوهگین که آوار تلخی‌ها هرروز بیش از گذشته بر سرمان می‌ریزد، به قصه‌ها پناه می‌بریم. توی قصه‌ها هنوز معجزه می‌شود. لیلی به دلدادگی مجنون رسوایی را به جان می‌خرد و فرهاد برای شیرین، کوه می‌کند. و چقدر این روزها به شنیدن و دیدن عاشقانه‌ها نیاز داریم. گویی بی‌عشق، تاب تحمل این‌همه تلخی نیست. دریغ و افسوس که عشق را هم از قصه‌هایمان پاک می‌کنند. متأسفم که این شب‌ها، عاشقانه‌ای که نزدیک دو سال برایش زحمت کشیدم پاره‌پاره و مثله شده به دستتان می‌رسد.»
امیری: جناب تلویزیون تحمل یک ملودرام عاشقانه محافظه‌کارانه را ندارد
همچنین ارسلان امیری نوشت: «سریالی در تلویزیون در حال پخش است، به نویسندگی تهمینه بهرام و ارسلان امیری که پس از اصلاحات بسیار زیاد، در مرحله نگارش فیلم‌نامه به تولید و نمایش رسید. به احترام کار حرفه‌ای و تهیه‌کننده خوشنام پذیرفتیم که همکاری ادامه داشته باشد، شاید در اجرا دست‌کم کار آبرومندی شود، اکنون در هنگام نمایش، حذف‌ها و سانسورها چنان ... شده که علاوه بر متن به تلاش‌های گروه تهیه و تولید و بازیگران خوب این سریال هم لطمه زده است. جناب تلویزیون شما یک ملودرام عاشقانه بسیار بسیار محافظه‌کارانه که در چارچوب قوانین خودتان ساخته‌شده را هم تاب نیاوردید و پس از ساخت هم دارید قلع‌وقمعش می‌کنید. داستانی که پس از بارها حذف و سانسور ساخته‌شده را بازهم بی‌اعتبار و حتی تحریف می‌کنید! طبق عقایدی که خودتان لاف آن را می‌زنید، این کار شما مصداق دستبرد و تحریف است و .. !»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار