کانوپولو قهرمانی زنان ایران؛ تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی مشخص شدند

تهران (پانا) - با برگزاری دو دیدار باقی‌مانده دور یک‌چهارم‌نهایی تیم‌های راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو بانوان مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کانوپولو قهرمانی زنان ایران؛ تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی مشخص شدند

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانوپولو قهرمانی کشور از روز گذشته به میزبانی هیات قایقرانی استان مازندران با حضور تیم‌های خراسان‌رضوی، فارس، یزد، زنجان، مرکزی، مازندران، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری و البرز در استخر شهید رسولی نوشهر برگزار می‌شود.
در ادامه این رقابت‌ها دو دیدار باقی‌مانده از دور یک‌چهارم‌نهایی برگزار شد.
مسابقه تیم‌های مرکزی و لرستان در دور یک‌چهارم‌نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ به سود مرکزی به پایان رسید. در این بازی ملیکا برون سه گل، حدیث حاجی حاجی دو گل و سما مرادی برای مرکزی و صبا رحمتی برای لرستان گلزنی کردند.
مسابقه تیم‌های البرز و یزد در دور یک‌چهارم‌نهایی با نتیجه ۲ بر ۰ به سود البرز به پایان رسید. در این بازی مائده حضوری و پریا شکوری برای البرز گلزنی کردند.
بر این اساس تیم‌های مازندران، تهران، مرکزی و البرز به دور نیمه‌نهایی رقابت‌ها راه پیدا کردند و تیم‌های خراسان‌رضوی، زنجان، مرکزی و یزد در گروه بازنده‌ها برای مقام‌های پنجم تا هشتم رقابت خواهند کرد.
در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها چهارمحال و بختیاری جایگاه دهم و فارس مقام نهم را بدست آورده‌اند و هشت تیم باقی‌مانده برای کسب جایگاه بهتر در دور رقابت‌ها حاضر هستند.
در دور نیمه نهایی مسابقات تا دقایقی دیگر تهران با مازندران و البرز با مرکزی رو به رو خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار