عوامل انتشار اخبار کذب علیه موسسه رهگشا دستگیر شدند

تهران (پانا) - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت باتوجه به اینکه درسال ۱۳۹۶ برگ سبز سندخودرو به عنوان سند رسمی مالکیت مطرح شد، عده‌ای در فضای مجازی علیه موسسه رهگشا اتهامات کذبی را منتشر کردند و منتشرکنندگان طی اقداماتی شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عوامل انتشار اخبار کذب علیه موسسه رهگشا دستگیر شدند

به گزارش پلیس راهور، سرهنگ عین اله جهانی افزود: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و هدف مجرمانه وی محرز شد و نامبرده از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند روز اخیر همین متن که در سال ۱۳۹۶ منتشر شده بود در فضای مجازی مجددا جهت دار و هدفمند انتشار یافته است و پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن محکوم کردن چنین اتهاماتی مرتبط با موسسه رهگشا(تعویض پلاک خودرو) کذب بودن مطالب را اعلام می دارد.

جهانی تصریح کرد: این گونه جهت گیری های سوء هیچ تاثیری بر اراده خادمان برای ارائه خدمت خوب، ارزان و آسان به مردم عزیز نخواهد گذاشت و افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک های رسانه ای قصد فریب افکار عمومی را دارند بر اساس قانون تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان گفت: تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار